trött....

uuuöööh jag kan inte sova. Är inte trött någonstans och klockan är kvart i två. Jag tror att jag ska vara vaken hela natten och sedan somna tidigt imorgon kväll men satan vad jobbigt det kommer att bli. Eller så skiter jag i det och slutar skolan. FAN vad jag är smart. Har precis kommit på vad jag ska göra med mitt liv. Jag slutar skolan, är uppe till fem varje morgon och sedan sover jag halva dagarna. Pengarna får jag ifrån himlen och jag kan bo hemma hela livet. Fan vilken plan.

Jag tror tyvärr jag måste skaffa lite motivation...Och nu ska jag lägga mig och drömma mig in i sex and the city. Jag är lite tröt tpå livet just nu.. Har faktiskt ingen aning om varför..







är så otroligt jävla road just nu.. checka in redhead. ser ni hur jävla rödhårig jag är eller... HÄR KOMMER PIPPI LÅNGSTRUMP. Godnatt jag borde inte ens få sitta här för jag är på konstigt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0