lite småtrött på allt sådäär,,

Vaknade till min förtvlan vid ett tiden hos christina. Damn vad jag var trött. Men tvingade mig hem och fixade mig för att sedan träffa pappa & illasyster ett tag, sedan åka till jennifer och fira henne. Hon fyllde arton. Jag,Sarah och Hannah hade gjort ett fotoalbum med bilder på oss från alla tider vi kännt varandra. Så söta vi var. Och fint blev det.

Och fyfan vad det är kallt ute alltså. Och jag har tinat upp i ett bad nyss. Imorgon måste jag upp vid ett igen SUCK orkar inte.. Ska försöka ringa synsam och boka om en tid jag har där klockan två.. Sedan ska jag simma med sarah och sen måste jag förbi solariet. På onsdag börjar skolan, fuck it är allt jag kan säga. VILL SOVA TILLS DE BLIR SOMMAR.


vill tillbaka till miami nuuu

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://jessicathatsme.blogg.se/2009/january/utlottning-av-glow.html



19 timmar kvar

2009-01-05 @ 01:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0