hål i trummhinnan

Dygns rytmen är alltför konstig. Är inte ett dugg trött. Hannah och sarah gick för någon timme sedan. Har varit här sedan nio tiden och gjort hemligheter. Kan inte skriva det här för jag vet att en viss J läser.. Hihi. Men jag berättar på måndag.

tidigare idag har jag haft fullt upp, vaknade med my som sov här igår. Vi hade kollat på filmer och ätit godis. Det var ju nyårs dagen. Och idag gick jag till vårdcentralen för att kolla upp mitt öra, har haft loc och jätte ont sedan flygningen. Fick veta att jag tydligen har ett hål i min trumhinna. Så nu blir det penecilin i fem dagar. Men börjar på söndag, för jag vill kröka imorgon u. Sedan mötte jag och My amandis, var länge sedan man såg henne. Blev middag på taco bar. Och sedan mötte jag carro som ska till alperna imoron, shoppade lite skit och tg en promenad från slussen till medis. 

där mötte jag sarah & hannah och bio, The dutchess. Skitbra film. Sedan har vi vart här. Nu ska jag duscha. Cio.



bild från nyår. Visst ser jag pigg ut? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0