grattis syster

Sitter här och fryser och lyssnar på lugna favoriter. Mirela & Alex har varit här och kollat film med mig och de gick precis. Nu ska jag hitta på något i min ensamhet. Har solat idag. Känns som att den färg jag fick i usa blir lite mer än vad den var. Det är ju najs. Och något annat som är najs var att jag kollade mitt konoutdrag idag, trodde jag typ hade en hundring kvar eller så, men hade mycket mer än så. Tackar liksom. Vart kom pengarna ifrån?

Sen vill jag säga grattis till lillasyster som är i Tyskland och har danstävlat i Vm. Och hon kom etta. Skitduktig Puss på dig.

Har sju dumlor och en cocacola. Som jag ska dricka. Jag funderar starkt på att hoppa av skolan. Kanske ska söka jobb. Ja, vad roligt. (jag vet att mitt nyårslöfte var att sköta skolan, men desto närmre det kommer desto mindre känner jag för det..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0