första skoldagen 2009

Hej på er.
Inte god morgon denna gången inte, nej för gissa vem som gick upp klockan sju imorse? Jo, jag. Visst är jag duktig. Men jag tog ju trots allt sömntabletter vid tolv inatt för att kunna somna.. Annars hade det aldrig gått..

Skolan gick fort, fick veta våra betyg och sedan såg vi på en film på historian. imorgon ska vi tydligen prata om filmen, men förstår inte riktigt meningen med det eftersom vi redan fått våra betyg.. Och sedan har vi mental träning, känns som att jag är sjuk faktiskt.. Hostar lite.., He he he. Haha.

Efter skolan åt tjejerna i klassen lunch på TB och sedan gick jag och jennifer en sväng på götgatsbacken, och sedan tog vi en fika waynes coffe vid skrapan. Skulle köpa sing star med abba, men jag hade bara 312:- på kortet och den kostade 329:- så det blev inget. mamma skulle köpa det innan hon kom hem sa hon, yey.

Nu ska jag städa, STORSTÄDA i mitt rum. Så jag slipper småolocka dag ut och dag in.. Sedan ska jag gå till konsum och köpa cocacola & dumle.. Och passa på att bränna mig lite i solariet också..

Ska ladda ner senaste DH också..spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0