en liten år´s lista..

Årets bästa: Att jag klarade av att sluta röka!
Årets  framsteg: Godkänt i nästan alla ämnen. (det är bra för att vara mig)
Årets "Där fick ni": Att jag klarade att sluta röka.
Årets tråkigaste:  Mitt jobb på mcdonalds. SOm avslutades nästan lika snabbt som det började.
Årets hade inte klarat mig utan: Mamma och pappa såklart. Och alla mina tjejkompisar. Speciellt sarah.
Årets roligaste:  Sommaren 2008 var kul. Party, party och party. Danmarks resan med tjejerna och resten. Allt var underbart
Årets tuffaste: Tredje gången, att sluta röka. Det värsta jag gjort, de första dagarna/veckorna var förjävliga.
Årets  lämna bakom mig: Mcdonalds jobbet. Och en viss person. Ciao.
Årets  vuxenpoäng:  Hm.. Att jag klarade att vara ensam hemma en stor del av sommaren? haha.
Årets bästa köp: Min mac dator. Älskar den.
Årets  härligaste: Resan till Miami
Årets pinsammaste:  Kommer verkligen inte på något nu, men vet att jag hra gjort 10000 pinsamma saker..
Årets  besatthet: Cocacolan..
Årets  borde ha gjort: TTagit bättre hand om mina betyg. Terminen som kommer ska jag plugga fan. 
Årets födelsedag: Mina vänners födelsedagar.. Ohc min egen såklart. 
Årets saknad: Pojkvän. Ibland, Fast jag vet inte. Kanske inte haha.
Årets glädje: Resan till Usa. Bästa. 
Årets  nyfunna vänskap: Hannah får det väl bli, först det här året vi lärt känna varandra på riktigt! :)
Årets häftigaste: Att se krokodiler i USA. Sedan en hel del annat.

Nu glömmer ja allt dåligt som hänt under 2008. Alla jävla misstag jag har gjort. För många har jag gjort, men jag gör inte om dom. För jag hoppa jag lärt mig. 2009 kommer bli ett skitbra år. Ska satsa på skolan till 100 %. Jag fyller 18. Sommaren kommer bli underbar med utlandsresa med tjejerna. Åre med familjen. Allt ska bli bra. 


Och så mina nyårslöften, ska inte ha negativa saker som att "inte" utan ska ha bra saker som det här istället.

- Fortsätta vara rökfri.
- Satsa på skolan så mycket jag kan.
- Träffa min pappa & minsta lillasyster mycket mer!
- Tänka på andra människor lite mer..(tänker ofta mycket på mig själv, hehe..)
- Inte ta allt för givet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0