äntligen hemma

Gott nytt år, ska jag börja med att säga.
Sedan ska jag säga att jag är hemma igen, skönt!
Hemresan blev lååång, planet i miami var försenat me en & en halv timme. Så när vi tillslut kom till Madrid så missade vi planet till stockholm (det var en hel del saker som hände på vägen men jag orkar inte..) 

Vi fick nya biljetter till ett plan som skulle gå till London och vi skulle därifrån sedan ta ett plan till Stockholm. vi skulle landa hemma vid halv tio tiden. Jag tänkte direkt att mitt nyår var förstört då.. 

Men jag hade som tur var min nyårsklänning i handbaggaget, köpte i panik skor på Londons flygplats och tog en taxi till täby direkt när jag landade. Jag hade inte sovit på 30 timmar och ätit väldigt lite, men nyår är det ju bara en gång om året. Väl framme träffade jag Sarah och Hannah som jag saknat välidigt mycket. Jag lyckades hålla mig vaken till två tiden, sedan somnade jag. Men vaknade flera gånger under natten. Imorse vaknade jag vid ett tiden och mamma hämtade mig id fyra. Så har varit hemma ett tag nu. Skönt. Våra resväskor kom till arlanda idag (försvann igår någon stans har ingen aning om vart..) så vi får hem dom vid åtta tiden. 

Nu ska jag åka hem till Christina och kolla på film med henne och sarah. Hörs  :)


även om det är skönt att vara hemma kommer jag sakna det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0