allt flyter

Vaknade vid tre tiden idag igen, jävla skit. Jag kommer aldrig komma upp halv åtta imorgon bitti. och jag vill inte heller. men jag måste till skolan, och den främsta anledningen är att jag måste hämta mitt busskort eftersom min syster precisd tog mitt sjudagars kort jag hade köpt för några dagar sedan. Jahapp.

Vid typ fem tiden mötte jag my &hennes kompis elin, Åkte in till stan och åt på mcdonalds, sedan gick vi till åhlens för jag och my skulle fixa lite saker som händer nästa vecka haha. Och sedan gick vi på bio och såg "allt flyter". Riktigt rolig film det där. Sedan gick vi ner till kungsan, upp till slussenoch sedankatarinavägen och sedan tog jag båten från min skola hem ige :) Tänkte ta sömntabletter så att jag somnar, så att jag kanske kommer upp imorgon.

Hörs imorgon, :)



wanna go back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0