trötter

Halloj bloggen =)

Idag har varit en skön dag, en lektion i skolan, som var svenska och det vi gjorde var att redovisa ett arbete i smågrupper och lyssna på någon saga. Skönt att inte göra så mycket. 

Efter det så mötte jag sarah och vi gick till eriksdalsbadet, köpte våra simkort och gick sedan och simmade 500 m. Mer orkar vi inte än, men snart så! 

Sedan har jag träffat Carro, shoppat, fikat, färgat mitt hår och nu kom jag hem för att tag sedan och ska lägga mig och titta på film tror jag.. Ska möta Jennifer i slussen imorgon 11.30 och äta på subway, mums =)

ha en bra tisdag, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

jag vill också äta subway juuu, FY VAD JAG SAKNAR EEEEER :(

2008-09-10 @ 07:45:18
URL: http://exxtra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0