trötter

Vad är som är felet vet jag inte, men jag är trött 24/7. Kommer inte upp på morgonen och idag har jag sovit två timmar på eftermiddagen. Var ialflall i skolan och gjorde mitt prov som jag tror gick relativt bra. Sedan åkte jag och Jennifer hem till mig och åt köttfärsås på burk, hur gott som helst ju! Sedan mötte vi sarah och gick runt lite i stan, ett par svarta stövlar, en väska, en kjol, ett linne, en adidaströja från killavdelningen och ett par knästrumpor fick jag med mig hem. Det får räcka, ska inte köpa mer skit nu. 

Sedan smsade min kusin och sa att hon var sjuk, så jag var snäll och åkte hem till henne i mariatorget med pizza. Där jag senare somnade, haha. Nu kom jag hem, ska äta middag och sen ska jag iväg igen! Hare bra, hejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0