today is my birthday

Idag fyller jag år, 17 onödiga år. 365 dagar kvar tills det roliga börjar. och på sitt sätt slutar..
well, blev väckt imorse halv elva.. Men det är min födelsedag och då får det väl vara okej då! 
Fick lite paket och så, blandannat shopping av mamma. Så jag och hon tog en sväng till sickla och shoppade lite grejor.
Ett par jeans, en adidaströja, en kofta, linnen, strumpbyxor och knästrumpor. Lite kvar är det också, men det tar vi i veckan. 

Nu håller jag på att laga mat, till mina söta vänner som kommer på middag om 45 minuter. Thaikyckling wok med ris, blir förhoppningsvis gott.. Jag är ingen mästare på wok, men det blir nog bra. Ska ut och ta en cigg och sedan sätta igång med maten. Ha det bra, hörs imorgon då jag ej lär skriva mer ikväll. 


happy birthday to myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0