slappdag

Gud vilken skön dag det här har varit, inte gjort någonting.. precis som jag gjorde när jag hade sommarlov..
Mötte iallfall my i Luma vid halvtolv tiden, gick till min kusins jobb och käkade lunch, skönt att slippa laga det.
Sedan gick vi hem till mig och tittade på lite oc, åkte sedan till sickla och bytte mina hörlurar och sedan tog vi en 
fika i gamla stan med annika & amanda. Fick även med mig en tröja hem, im in love. Så skön,  och mysig. 
Hittade min pojkvän alltså.. haha. 

Ikväll vet jag inte om jag ska ut eller om jag ska stanna hemma, väntar iallfall på maten och sen får jag se om jag orkar gå ut eller om jag stannar hemma och pluggar lite :) Till middag blir det ugnsbakad lax med potatis och gräddfilssås, gott. 

Hörs lite senare bloggen :)

  


bilder på tröjan, (förlåt för den jätte dåliga bildkvaliten, men har bara min telefon att ta kort med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0