segt

ääääblää vad dåligt jag mår!  Vill bara lägga mig i sängen och se på film hela dagen, med den härhuvudvärken och detta illamåendet är det inge roligt.. Och mina släktingar kommer om en timme, känns ju sådär kul. Men det är kul, men hade gärna mått bättre.

Igår var iallfall en bra kväll, mina vänner kom vid halv åtta istället för sju, och när jag skulle ringa och fråga varför dom var sena så var det ingen som svarade.. Men dom hade tydligen bestämt att dom skulle komma sent för att jag skulle tro att dom hade glömt bort mig. 
Vi åt iallafall mat och tårta, sedan var vi hemma hos mig ett tag och sedan skulle vi vidare. Jag fick ögonbindel och såg då ingenitng, finns bilder någonstans.. Haha, men nu måste jag skynda mig att fixa mig innan alla kommer. Tudelu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0