måndagarna är alltid sega

Segt med skola.. Men dagen gick väl relativt fort.. Hade lite problem på historian, jag blir alltid galen på dom lektionerna fråga mig inte varför.. Men nu så satt vi vid dom bärbara datorerna och texten hoppar fram och tillbaka så jag får damp och skriker lite då och då.. Haha, men jag gjorde klart mitt arbete iallfall och det är ju bra.. Undra hur mycket min lärare gillar mig..

Efter skolan åt jag middag på donken med becca. Och sedan mötte jag upp carro, köpte två par skor och en adidas tröja(vad är det mig och dom där jäkla tröjorna?). Iallfall så vart det ett par stövlar utan klack och ett par svarta pumps med låg klack. 
Och tröjan var en jätte fin, från killavdelningen.. Undrar hur många jag har från killavdelningen om man räknar, ha. 

Nu ska jag tända ljus och kolla lite sex and the city, tjohej.

(varför har vi inte skåp i skolan föresten? det suger för att vi måste bära typ 1000 böcker varje dag och innan jag fyllt 20 kommer jag gå snett eller nått..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0