måndag morgon

Halloj.

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan, segt det där med att sluta fem varannan vecka.. Men det är åandra sidan skönt med sovmorgon.. Men dessa jäkla håltimmar vi har gör mig galen, funderar på att strejka! 

Hursomhelst måste jag plugga ikväll, funderade på typ pluggparty med mig själv, haha! Typ gå till konsum och köpa chips, dipp, läsk, godis och sånt och sätta på bra musik och plugga till det.. vem vet, kanske känns mycket roligare`
Men först måste jag laga middag, går ju inte att plugga utan mat i magen, och ikväll blir det bacon. (ovanligt? nej, kommer snart se ut som ett bacon)

Har lite nya grejer jag tänkte lägga upp i bloggen om ni vill se, bland annat ett par jeans, underkläder, och lite mer=) 
Men nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0