jag är en dålig människa

Kiiilll me. Är dödstrött och sitter och väntar på att mitt kaffe ska bli färdigt, det där med att jag skulle pluggat gick ju åt helvete som vanligt. Blir så trött på mig själv. Iallfall så simmade jag med sarah, 1000 m orkade vi faktiskt idag. Sedan ringde min kusin och ville ses, så jag mötte henne och hon köpte lite kläder och sådant i ringen. Sen åkte jag med henne hem och fick jätte mycket kläder för hon rensade sin garderob, och så färgade jag håret och åt middag. Och nu är jag här, och måste verkligen börja plugga till det där jädrans provet. 

Nu tror jag att mitt kaffe är klart, wio. Är det konstigt att dricka kaffe svart? folk säger att jag är knäpp som gör det, men med socker blir det bara blä, och med mjölken försvinner ju bara kaffesmaken ju.. eller, lite iallafall..och gud så gott det är, speciellt i min mugg från starbucks. NU SKA JAG PLUGGA HEJS (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0