iskallt

Dagen börjar såklart med att jag försover mig, (ovanligt?) 
Så jag fick i princip gå upp och klä på mig och gå ut genom dörren,
vi hade idrott så det var skönt att sätta på sig mjukis kläder..
På idrottslektionen gjorde vi i princip ingenting, spelade brännboll och 
sedan flaggan. Gud så tråkigt det var, men jag var iallfall där och det är de som räknas.
Och föresten, har det varit minusgrader inatt? frost var det, och iskallt så jag höll på att frysa ihjäl..

Sedan skulle jag och jennifer till globen för att käka donken, och min syster som går i skolan vid sockenplan mötte oss med sin kompis och dom följde med.. Men så gick vi in på kicks för jag ville ha en ny parfym, tog nog en timme för mig att välja.. Så sjukt svårt när det finns 100 olika parfymer med olika dofter.. Tillslut blev det Cacharel Amor Amor sunshine, den luktade gott men det var många andra som också gjorde det så det vart riktigt svårt.. 

Sedan blev det örhängen, en ring och naglar.. Så nu tänkte jag fixa mina naglar.. Har håltimme fram till klockan två men jag ska till sös klockan tre så det känns onödigt att gå.. och imorgon blir det ingen skola då heller eftersom jag ska till sös då med, och där ska jag vara hela dagen, tjoho vad roligt.. 

Men ha en bra dag så hörs vi senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0