imorgon är det fredag :)

Halloj.
Nämde jag att det inte blev någon skola idag heller? Var hos läkaren klockan tio, kändes onödigt att gå på den första lektionen som var MT, och sedan hann jag inte tillbaka till historian. Idrotten kunde jag inte gå på eftersom jag är förkyld.

Har iallfall varit med sarah hemma hos mig, vi gjorde pizza, bakade till och med degen själva, och det blev faktiskt riktigt gott :) sen kom jennifer och så har vi bara legat och kollat på oc. Nu ska jag hoppa in i duschen, till middag skulle det tydligen bli max.. men jag tror jag strejkar då jag är hur trött som helst på hamburgare! 

                                         
 jag och amanda igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0