barnfilmer och chips

Kom precis hem, har varit och hyrt film med min syster och hennes kompis. Vi gick runt i våra vinterjackor och gud så skönt det var, haha! Och vi hyrde två riktiga barnfilmer, ronja rövardotter och lotta på bråkmakargatan.. Jag älskade verkligen dom när jag var liten, men har inte sett dem på hundra år.. Så nu ska vi titta på film, och så har vi köpt chips, dip och cocacola också. Mys. 

Imorgon skulle jag egentligen till sös, men det blir inte så eftersom jag skulle dit för att testa om jag fortfarande är allergisk mot nötter, jag skulle alltså få prova att äta nötter och så.. men idag när jag var där så sa dem att jag inte kunde komma imorgon eftersom jag har jätte mycket problem med min astma nu och då är det tydligen större risker med att få en nötreaktion.. Måste sluta röka, nuuu! 

Men får se om jag pallar mig iväg till skolan imorgon, känns ju inte sådär superduper viktigt med någon föreläsning inför apu;n, orkar inte lyssna så mycket iallfall annars.. får se hur det blir, höres imorgon. Hejs.

e12da27ab88329474a540703f1322344.jpg

17905.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0