17 september

Haha, det var ju lite synd att jag inte pluggade någonting till näthandelsförhöret som vi hade imorse. Tror ni jag kunde någonting? Kanske fyra av åtta frågor. Illa. Jag kommer få ig. Men imorogn har vi historia prov, och jag hoppas att jag klarar det. Tänkte plugga hela kvällen  faktiskt, för jag vill inte ha några fler ig;n nu. Nej, usch!

Hur som helst skulle jag gått upp klockan halv åtta idag, men jag hade verkligen ingen ork till att gå upp ur sängen.. Men halv nio gick jag upp, gjorde mig iordning på fem minuter (titta vad jag kan) och hann precis i tid till första lektionen som började fem över nio. Men klantigt nog glömde jag både bankomatkort, busskort och matkortet hemma.. Så jag åkte hem nu, och orkar inte åka tillbaka till rättskunskapen som börjar nu.. Lovar att gå på båda två nästa vecka istället!

Nu ska jag faktiskt möta sarah och gå och simma igen, har endå ingenting att göra, och inte hon heller. Så vi hörs senare bloggen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0