jag vill bara ha och ha hela tiden..

Kvällen igår med My var hur mysig som helst. Vi köpte godis, cocacola och ben & jerry´s glass och låg och tittade på säkert tio avsnitt av sex and the city, och sedan somnade vi till filmen.. Vet inte hur länge sedan det var jag var hemma och tittade på film en lördag, måste göras oftare. 

Imorgon är det skolvecka igen, börjar åtta och det betyder att jag ska gå upp vid sex tiden. Får se hur det går.. Imorgon måste jag köpa en läpp piercing, och ha i mitt öra.. Haha, låter sjukt men den har en platta på baksidan så att man kan skjuta fram den, annars kan man inte lyssna på musik i hörlurar :) Sedan har jag hittat en telefon jag vill ha, men den kostar 4400 och dom pengarna kommer jag inte kunna fixa. Jag har dom men inte har dom, har ni hört ett jobbigare problem? 

Ska tvinga My att vi ska gå på musikal och se sune, och sen gå på cirkus och se uggla också. Fan vad jag tänker på pengar hela tiden. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0