lär känna mig

Har inget bra att skriva, så ni får lära känna mig lite bättre:)


1. Vad heter du?
 Micaela viktoria Tumlare
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? jag vill heta Micaela.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Tror de tänkte döpa mig till Maria, men tack för att de inte gjorde det.
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. Vilken årgång är du? -91
6. Vart bor du? Hammarby sjöstad
7. Bott utomlands? Nej, men vill åka och plugga i usa ett år, annars åka dit och jobba ett tag efter gymnasiet.
8. Flyttat antal gånger? 10 gånger, här gillar vi att testa nya delar av stockholm
9. Vart skulle du vilja bo? I ett varmt land, eller någon varm del av usa, typ california.. eller NY
10. Vilken skolklass? 2an på gymn.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet inte riktigt, får se vart jag hamnar.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
 162 cm
2. Hur mycket väger du? 50 nånting, förlite tycker jag..
3. Hårfärg och frisyr? Brunett och min lugg existerar inte just nu då jag väntar på att den ska växa ut
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med? hmmm.. vet inte, mina läppar kanske..
6. Minst nöjd med? mina tuttaarrr
7. Skostorlek? 37-38
8. Glasögon? Jag ska ha egentligen, men har inte en några..
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Tungan, naveln & hål i öronen :) Tatuering om ett år! =)

FAVORITER
1. Filmer? snygg, sexig singel, Titanic och pretty woman
2. Låtar? ugglas låtarn fan :)
3. Årstider? Sommar & Vinter
4. Mat/dryck? Bacon.. Och oxfilé och cocacola
5. Djur? GIllar inte djur, dom hårar.. skulle vara fiskar isåfall.. haha
6. Färg? Brun, guld, vit, svart, och färgglatt!
7. Parfym? jennifer lopez live
8. Tv-program? sex and the city!!
9. Ämne i skolan? kommunikation
10. Sysselsättning? Skola, umgås med vänner, festa..

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? svart skinnjacka eller svart kappa.
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta fejkskinn stövlar från Din sko, men mina favoriter kommer från Bianco.
3. Favoritfärg på kläder? Brunt, svart, vitt
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull, stickat.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? stickade tröjor, jeans, kjolar, klänningar, stickat stickat stickat. HÖST
6. Favoritaffärer? H&M Gina tricot och adidas...
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika.. har ingen aning
8. Favoritmärke? Adidas, för deras tröjor är så sköna.. Men annars är det nog H&M faktiskt.
9. Vad har du för byxstorlek? 24/25- jag ska sträva efter 26 men det verkar inte vilja gå nånstans.
10. Vad har du för tröjstorlek? 34-36/xs

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
 Räknar inte min morfar som morfar..
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Nycklar, pengar, SL-kort, tändare
b) Jobbväska just nu? Har ingen jobbväska
c) Handväska eller liknande just nu? Mp3, skrivblock, ciggaretter, ipodladdare, skolböcker, plånbok och lite annat skit.
3. Vad är du beroende av? Cigaretter och cocacola!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Förvarets hudsalva, som just nu är rosa! 
6. Vad tror du på? Att leva livet som är just nu
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är kristen, men är inte troende. Men vågar inte säga att jag inte tror på gud ifall han faktiskt finns haha.
8. Vad köpte du senast? Vantar, en mössa & ett par örhängen.
9. Har du nåt husdjur? nej =)
10. Var bor du? Har inte den frågan redan varit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0