äntligen fredag

Hallo bloggen.
Kom precis hem från farsta där jag varit med sarah &ätit mcdonalds, handlat lite grejor och tagit två till hål i öronen. Fick någon kick som jag får ibland, haha. 

Kollade även mitt kontoutdrag där det stog att jag hade fått LÖN 1200 kr. Har ingen aning om vart de pengarna kommer ifrån, kanske sista lönen från mcdonalds, men jag har inte fått lönespec och ska definitivt inte ha så mycket. Men tack för det, behövdes kan jag säga.

Handlade även ett par örhängen, en piercing till mitt hål i  örat som sitter längst in, äh går inte att förklara.
Nu ska jag iallfall göra mig iordning och sedan åka hem till en kompis. Ha en bra fredag så hörs vi imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0