stop smoking

Innan jag går och lägger mig (igen) så tänkte jag lägga in en ny kategori här i bloggen. Jag slutar röka. Kommer skriva om hur det går för mig, och än så länge är det ju inte så mycket att skriva. Men jag har klarat en dag, men inte felfritt kan jag säga. Har haft sån abstinens så det är helt sjukt. Om jag inte hade min farliga astma skulle jag lätt fortsätta röka, för det är något jag älskar.  

Att ta en cigg när jag väntar på bussen, när jag är irriterad på något är en cigg bland det bästa som finns, jag vet inte hur jag ska förklara men det är underbart. Men jag vet att jag inte kan röka längre, för med min astma är det nog 100 gånger farligare än för en vanlig människa som röker. Och jag tänker inte betala min egen död, så nu ska jag seriöst lägga av.

Får se hur det går imorgon, kommer säkert vara irriterad. Precis som idag, började gråta när jag inte fick skriva ett arbete på min mammas bärbara dator, sjukt va? Men jag är duktig, det får ni hålla med om! (och så har jag sparat 47 kr)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0