SL skärp er!

åh jag blir så trött på att jag varje dag, (flera gånger varje dag till och med) får stå och vänta på tvärbanan i gullmarsplan.
Det står att den ska gå om fyra minuter, helt plötsligt har siffran hoppat till en femma, jaså, då vart det fem minuter att vänta, sen sex.. Sen börjar den gå neråt igen, och så när den är på tre så hoppar den tillbaka till en fyra igen. Och det gör mig så irriterad! Idag kom jag ner på tvärbaneperrongen och då var klockan 14.19, det stog att tvärbanan skulle komma om 5 minuter. Vet ni när den kom? 32! I tretton jävla minuter fick jag stå och vänta, snälla sl sluta ta så jävla mycket betalt om ni inte kan passa tiderna. Ska nog börja skriva ner alla minuter jag står och väntar och ser vad det blir i längden, tror fan att halva livet går åt till att vänta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0