så det är det här som kallas syskonkärlek?

Irriterad på min lillasyster, hon ockuperar toaletten i minst en timma varje dag, och det precis när jag behöver gå in där. Hon Tar allt jag äger och har, nu är jag seriös. Hon kan komma hem och ha tagit mina jeans, linnen, tjocktröjor, bhar, ja men till och med trosor. Mina ytterkläder, skor, ja, allting jag äger. Jag blir så trött på henne när hon har kompisar hemma, för dem skriker och skrattar så det låter ändå bort till månen, hon ignorerar var jag säger och är grymt otrevlig. Hoppas bara det är en äcklig fjortis period. 

Vilket jag vet att det är, men innan var hon nästan värre, vad jag än gjorde sprang hon till mamma och berättade, jag hade inget eget liv för hon fick på något sätt reda på vad jag hade gjort och jag fick skäll av mamma. Men nu borde det vara min tur att jävlas lite, för jag vet allt hon gör och det vet inte mamma.. Mohaha, och dessutom kan hon inte göra så mycket tillbaka eftersom mamma vet allt jag gör..

Kan minnas att vi alltid har bråkat, slagts, tjaffsat, men kanske är det riktig syskonkärlek? För vissa stunder älskar jag min syster mer än någonting annat - men andra sekunden skulle jag kunna skjuta henne. Får tänka på de posetiva sidorna, men vad skulle ni göra om någon använde hela din garberob, smink, parfym, allt, utan att fråga? - precis!

  




haha, ser ni några likheter?

Kommentarer
Postat av: fredrika

ursäkta`?

2008-10-22 @ 21:29:08
URL: http://nickie.tellerhag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0