på freaky humör

God kväll på er alla. (även alla spindlar, myror och skalbaggar..) Tråkig jag va då.
Har precis ätit mig fet på glass, nej jag skojade, ätit mig smal. Vet inte vad jag pratar om, bara en tråkig höstdag igen..
Mitt hår är nytvättat, min kropp är nysolad (solarium dåra) Brun blev jag, lite, kanske bara jag som märker skillnaden, men iallfall så kommer jag vara helt röd imorgon.. Tror jag, för det råkade bli lite för lång tid i solariet, men vad gör det om hundra år?

Har räknat mina sparpengar, som jag sparat sen augusti typ, dom ska jag använda i usa, jag har 3190 kronor, kan ni förstå att jag sparat egna pengar? Finns inte på världskartan liksom, trodde jag saknade den där genen alla andra människor har, bi vet, "jag kan spara pengar genen". Mamma sa att det var bra att jag hade sparat så mycket, hon trodde jag skulle klara mig första dagen iallfall.. 

Nu ska jag försöka göra en kul header i photoshop, bara det att jag är inte så bra på det ännu, har en jätte bra idé i huvudet, får se hur idén blir på skärmen. Återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0