och det var min lördag

Puh, nu är jag klar med historia arbetet som jag skickat in, hoppas på ett G illafall, den var inte så jätte genomtänkt och det var svårt att hitta fakta. Men ett G bör jag fixa, yoah, 

Igår kvällen var najs, ingenting speciellt hände, eller så kan man e det från andra hållet och säga att hur mycket som helst hände. Det beror på hur man ser det, enligt mig blev det liiite problem i slutet av kvällen, och det var någonting som jag vart förbannad för. Eftersom jag och mina kompisar blev anklagade för saker vi inte ens gjort. Men men, jag orkar inte bry mig om det, för jag hade ändå ingenting med det att göra. Polisfittor. 

Tjejerna sov här med mig i natt, först trodde jag att jag skulle bli ensam, men istället fick jag sovsällskap av fyra till. Och imorse såg vi några sex and the city avsnitt, jag har städat, pluggat, haft ångest (har alltid ångest på söndagar, förstår inte varför) och nu ska jag göra mig i ordning för att åka och möta min kompis Lynn på centralen, har inte träffat henne på ett år eftersom hon bor nere i gbg. så nu ska hon spendera sön-tors här i Stockholm med mig och Carro. Hur kul som helst.

Vi hörs senare idag eller imorgon! Ha det bra så länge..

Ps.. jag har inte rökt på en vecka idag, big creddddd to me! 


så här har ni två bilder från i fredags, jag är glad och sjunger, Snygging där, och sedan jag och sarah på vårat bästa humör! Säg hello till draken, kanske för mycket internt för att ni ska förstå, mohaha.

Kommentarer
Postat av: jennifer

eller insider? :o

2008-10-26 @ 20:17:50
Postat av: jejn

[email protected]

2008-10-26 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0