mina fredagstankar

hemma igen, blev inget nacka utan sickla. Skönt för där känner jag mig hemma och hittar. 
Blev en present till lillasyster, vilket jag inte talar om vad det är om hon kanske tittar in här..
Hittade varken tröja eller skor, men jag hittade underkläder. Som vanligt, vita och ljusrosa, sött. 
Vill inte ens veta hur många bh;ar jag har.. Nog över 20 stycken, stört. 
Bjöd även mig själv på svindyr juice från The naked juice bar. 48 spänn, sjukt dyrt, sjukt gott.

Nu har jag lekt fritids i mitt rum och klippt och klistrat, typ. Nej men jag har slagit in en skokartong, med guldpapper och röda rosetter och skit, svårt men snyggt. Vad det är i kan jag tyvärr inte säga, ifall någon söt tittar in här..

Nu bör jag börja fixa mig, sitter med uppsatt, fult hår, linne, strumpbyxor och osminkad och har ingen lust att ge mig ut i skitvädret. Men det är fredag, det är party, det är dags att göra sig lite snyggare nu va.. Även om jag känner för en hemmakväll, jag lovar att jag inte vill vara hemma om en timme iallfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0