lever på låtsas

har precis tagit en dusch, och jag känner mig helt craaaazy. vet inte vad det är men allting känns som att det händer på låtsas, och jag snart vaknar och får leva det riktiga livet.. Och min panna dunkar fortfarande, kanske har någonting med den att göra? Konstigt det här..

Ska iallfall följa med mamma till nacka forum, hon ska tydligen storhandla på Ica maxi, och då vill jag följa med.. För då kan jag lägga ner massor med goda saker i vagnen utan att hon märker.. Och passa på att födelsedags shoppa till syster. Vad ska man hitta på? Hade tänkt underkläder, men känns lite tråkigt.. Well, jag ska iallfall shoppa en tröja och ett par skor till mig själv för det förtjänar jag tycker jag.. 

Vad allt skulle kännas bättre om det där jäkla huvuddunkandet förvann nu. 


jag och lynn från göteborg upptäcker gamla stans mysiga gränder.. hmm, kul vi har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0