jag slutar röka

Hej och godmrgon.
Går sen vecka och har lyxtider, älskar när jag börjar typ två och slutar fem, får ju sova hur länge som helst nästan.
Ska laga lunch, och dricka thé. platta håret och klä på mig. Sedan möta Marina i skanstull klockan 13.20. fuck.. Det är om en timme så jag måste skynda liiite. Tänker ha gåsjackan idag faktiskt, den här kylan är ju inte att leka med. Så det så. 

Och har lovat att jag inte ska röka idag, eller någonting alls mer, ska alltså sluta röka med enklare ord. Idag är min första dag, jag är jätte röksugen och har inte ens gått ut, men jag ska fan klara det. Och på köpet kanske jag kan få gå upp lite i vikt som jag vill också! Återkommer med hur det går.. puss på er

Kommentarer
Postat av: Marina

åååh mickis blev inget möta söta lilla mig because im siiick.. typ buhuuu

2008-10-20 @ 15:46:37
URL: http://marinato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0