jag har en ny telefon! :)

Lyssnar på gamla låtar med Joakim Hillson, dom är ju bra faktiskt. Har pluggat lite, men väntar med att skriva mer då jag ska till biblioteket imorgon och måste hitta fakta i böcker, vi får nämligen inte bara ta fakta från nätet.. Störande. 

Var och åt Thai i sickla också, och jag har köpt en ny telefon. Moha, jag kan få som jag vill ibland, men min andra är helt knäpp och vill inte som jag vill. Men nu hoppas jag på att jag köpt en bra telefon, då jag oftast har otur med dem. Än så länge är jag hur nöjd som helst, och nu blir det mer bilder till bloggen. 

Här är en bild på min nya baby


Det enda problemet är att PCsuite som är ett musikprogram till telefonen inte fungerar med mac utan bara med PC. Störande, men jag kan lägga över musik/bilder men vissa funktioner som ska finnas kan jag inte använda. Får väl sätta mig vid någon dator med windows och fixa det.. 

nu är jag lite trött, ska kolla lite satc och dricka te. (och vet ni vad, jag har inte rökt!)

puss på er allihopaaa

såhär glad var jag i fredags(det var ju helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0