ilandsproblem med kläder..

dagens ilandsproblem är om jag ska ha strumpbyxor eller jeans. Vill så gärna ha knästrumpor då det var länge sedan, men å  andra sidan kommer det bli kallt, och känns inte så där jätte snyggt att gå runt med tillsammans med vinterjackan, och har ingen lust att ha kallare jacka. 

Dessutom, hur snyggt kommer det vara när en för full (jag lovar, blir nästan alltid så) ska hem på tunnelbanan med så korta kläder, jag kommer se trash ut eller något. Tar nog jeansen, får bli dessa kläder någon annan dag som tex. imorgon!
Nu ska jag ta mitt singstar och åka, vi hörs imorgon! 

Då får ni se bilder på mina kläder, hinner inte nu! 

Kommentarer
Postat av: Jane

okej men mejla dina inloggningsuppgifter till mig så slänger jag in koderna och så när jag kommer hem, ha en trevlig kväll

2008-10-25 @ 19:55:45
URL: http://janec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0