ickerökning gör mig tokig

har suttit och spelat ett och samma spel på någon jävla internetsida i över en timme nu, heeeelt fast. man ska typ skjuta ballonger. och när det inte funkar som jag vill får jag damp. Blir så irriterad, dels för att jag är SJUKT röksugen, slår i möbler, men sedan i sängen för att inte hela huset ska vakna. Kryper i kroppen på mig, uuuuöh, Det är som at det suger i bröstet på mig, som myror som har krig inuti mig, jag känner mig ärligt talat helt hjälplös, längtar så jäkla mycket efter den där niktionkicken jag bara behöver nu. .Ett bloss på en cigarett, ett enda bloss. Nej DET HÄR ÄR SJUKT JOBBIGT!! 

(men vi ser det positivt, jag har inte tagit min astmamedicin sedan i söndagskväll, och kan andas helt normalt. på bara två dagar!!),



skulle kunna döda för en cigg just nu, MEN NEJ. jag ska vara duktig, (och kommer snart börja gråta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0