hösten är mörk..

Kom hem för en timme sedan, och nu har jag fastnat vid photoshop och försöker skapa mästerverk, går ju sisådär.

Jag kan inte låta bli att tycka illa om hösten ibland, visst visst att det är mysigt med alla färglada löv, det är mysigt med levande ljus och mysigt med alla varma kläder och så vidare.. Men det är även så jävla tråkigt! 
De flesta är hemma med sina pojkvänner och flickvänner och tittar på romantiska filmer, blä. Det är nog det jag inte gillar, eftersom ingen vill gå ut, ingen vill ens ta en fika.. 

Tur att jag har några vänner(två) kvar iallfall.. Och ikväll ska jag hem till sarah, vi ska hyra snygg, sexig, singel och köpa massor med godis. Hon har lovat att jag ska få bada i hennes bubbelpool också, men det vet jag inte om jag orkar haha. Imorgon är vi lediga och ska åka till Christina och Jennifers salong i solna, sarah ska slinga håret och jag ska få mitt hår fixat bara :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0