fredag & lördag

Ja gär alltid så seg på lördagar, som idag har jag inte gjort någonting, bara legat i sängen heeela dagen. 
Men nu ska jag börja göra mig iordning och så, för vid halv nio har vi bokat på bord på en grekisk restaurang på söder, en kompis fyllde år igår så vi ska ut och äta,vi blir nog runt 7-8 personer så det blir trevligt.. Sedan ska vi hem till Carro och förkröka lite och sen dra vidare, vet inte vart ännu men det ger sig.

Igår var en rätt lugn kväll, var hemma hos sarah med alla tjejer och lite annat folk. Sedan mötte jag jennifer och några andra och åkte in till stan, skulle ut någonstans men det blev inte så, sen tänkte jag åka tillbaka till sarah men istället åkte jag, jennifer och nathalie och åt litte fyllemat på donken, så jävla gott just då. Sedan mötte jag jempa och åkte hem till henne och sov. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0