drömmar blir verklighet

Aoooutch. Har jätte ont i pannan, på ena sidan, det dunkar.. vet inte vad jag har gjort, men jag drömde att jag slog i pannan och började blöda, å jag kanske slog huvudet i väggen när jag låg och sov eller nått. Sjukt.

kom hem för ett litet tag sedan, sov hos sarah inatt. Var på bio igår med tjejerna, såg någon vampyr film. Tyckte inte att den var bra alls, ingen mening med hela filmen och den handlade inte heller om så mycket. Onödiga pengar. 

Idag vet jag  inte vad jag ska göra, vill åka till IKEA och handla min nya säng. Och vill åka och köpa kläder, present till min syster som fyller år snart.. Men jag orkar inte göra någonting. För min panna gör ont, så nu ska jag lägga mig och titta på sex and the city för ovanlighetens skull. Ha det bra, hörs ikväll! =)


såhär sur blev jag på carro när hon tvingade ut mig på djurgården för att promenera.. bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0