det regnar här i stockholm idag

Godmorning sunshines..
eller, ah, det regnar ju ute.. Jätte roligt när jag har platta mitt hår i en halvtimme, får väl leta efter ett paraply eller så.. 
Och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ha mina stövlar utan klack eller med.. äh, 
hur som helst sska jag möta jennifer i skanstull klockan tolv, och vi börjar två så jag har ingen aning om vad vi ska göra.. Ska iallfall försöka att inte göra av med alla mina pengar.. vilket kan bli svårt att inte göra.. 

Slutar vid fyra idag och då vill jag nog hem, och ligga i min säng och titta på film och höra regnet utanför eller nåt sånt, fan vad deprimerande jag e. Nu måste jag gå, puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0