Det här med att sluta röka..

Jag har totalt glömt att skriva om hur det går med min rökning.
I söndags skrev jag att det hade gått en vecka. och idag är tionde dagen.
Jag är sjukt stolt över mig själv, och det blir lättare och lättare för varje dag. Och jag märker sådan jäkla skillnad, jag kan för första gången på fyra & ett halvt år andas. Jag behöver inte min astma medicin. Nästan. Förut var jag lika beroende av den som av cigaretterna. Nu är jag knappt beroende av den eller cigaretterna. Klart jag fortfarande är sjukt röksugen, men jag har lärt mig att inte röka. Det är bara att låta bli, när mina vänner röker omkring mig är det bara låta bli att smaka, bara tänka på något annat för ett tag.

Det går över.

Tio dagar idag, mer ska det bli! =)

/mickis

Kommentarer
Postat av: Marina

ååååh vad stolt jag blir över dig bebiiii haha :D

2008-10-29 @ 21:23:09
URL: http://marinato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0