den här jäkla rubriken också..

God morgon, eller föresten, det är nog inte så många andra som går upp vid elva tiden på en torsdag, men vilken tur jag har att jag börjar två varje dag den här veckan då.. Fast ska snart iväg och simma med sarah, som inte har simmat med mig på en hel vecka så nu måste jag faktiskt. 

Och så är det redan torsdag, så imorgon är det fredag vilket är skönt. Är ledig imorgon också, och så ska jag bo hos sarah hela helgen för hon är ensam, skönt. Funderar på att strunta i att gå till skolan, för jag orkar inte verkligen.. Igår var vi där 25 minuter sen fick vi gå hem, och det enda vi gjorde var att sitta och ta kort med den där jäkla webcamen. Fårse om jag pallar att gå dit idag, annars får jag ju långhelg och det vore inte helt fel! =) 

Men vi hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0