dåligt med updates...

Dåligt med uppdatering idag.. Men så är det vissa dagar, och idag är det tydligen såå.
Hade bara två lektioner i skolan idag, sedan åt vi lunch på mcdonalds och det var hur gott som helst med tanke på att jag inte ätit så mycket alls på två dagar.. Fråga mig inte vad felet är, för det har jag ingen aning om.

Sedan har jag träffat mina söta tjejkompisar, sarah, christina, jennifer och jempa :) Nu ska jag baka bullar, ta massa foton på mig själv eftersom jag har tråkigt och ikväll ska jag ut och äta.. Tror det blir texas longhorn, mumsigt.

Hörs senare :)

(mina grannar lär döda mig, spelas musik på högsta volym i mitt hus.. loove it)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0