att man alltid klagar på vädret..

Vilket jävla pissväder det är ute.. Och klagar gör man iof alltid på vädret, är det inte regn och man har ont i huvudet, så är det snö och så kallt att man inte kan gå ut och då mår man också dåligt.. Och på sommaren är det alldeles för varmt, och oj vilken huvudvärk man får då.. Haha, men det är verkligen så det är.. Men jag har hellre snö och kallt, eller sommar och värme och har lite huvudvärk än att det ska vara såhär grått och regnigt för det gör mig verkligen deprimerad..

Är iallfall hemma från sarah nu, har inte varit hemma sen i torsdags eller fredags.. Och kvällen bjuder på middag, min moster och hennes sambo kommer hit,, Sedan ska jag tända ljus och titta på film. Finns ju bra saker med dåligt väder också! :) Ha det bra denna söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0