äntligen fredag

Godmorgon=)
Vaknade för ungefär en halvtimme sedan, har gjort mig iordning för att ha idrottsdag ute på gärdet. Fyfan jag vill inte vara ute en hel dag i den här kylan, så jag tänker absolut inte vara där hela dagen. Och snygg känner man ju sig inte direkt, mjukisbyxor och stortjocktröja, kommer ha min skinnjacka tror jag.. Kommer bli jobbigt att gå runt med vinterjacka. Har till och med raggsockor på mig, men det är för att det är så mysigt! :)

Och så är det fredag ida också, höll på att gömma :) Och sedan lov, sedan tre veckors praktik och sedan bara tre skolveckor innan jag åker till usa. Härligt!

Ikväll ska jag träffa tjejorna, ska hem till en kompis och vara där ikväll :) och imorgon ska vi vara här hemma, sarah och jag ska iallfall äta middag tillsammans haha. Men nu ska jag äta någonting innan jag åker, vi hörs senare i eftermiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0