äntligen ett långt inlägg

Hej bloggen.
Första gången på hela veckan jag verkligen har tid att skriva, så nu kan ni vänta er ett långt inlägg(om jag nu orkar, moha..)

Sen i söndags har en kompis från göteborg varit här, och hon åker hem imorgon. Tråkigt, eftersom vi ses så sällan. Men vi har endå hunnit göra ganska mycket, i söndags tog vi bara en kvällsfika.

I måndags invigde vi nya Nacka forum, och fy vad mycket folk det var. Jag har även shoppat shoooes. UGGs, fast inte dem "äkta" utan budget skorna för trehundra spänn på din sko, svarta. Älskar dem, så fula och så sköna!!!

Sedan någon tröja från Gina Tricot, som är grå med polokrage, mysig en va..

Och igår var jag på middag hemma hos Linnéa som fyllde år, åt jätte god mat, pratade och hade det jätte trevligt.

Och idag så tvingade Carro ut mig på en promenad på djurgården med henne och lynn(hon från göteborg)
Fotade massor och sådant, rätt så trevligt. Fikade i Gamla stan och sedan köpte vi thai och tog med hem, mums.

Ikväll vet jag inte vad som händer, har tänkt på massor olika saker men ingen vill göra samma sak... Så det blir väl filmkväll eller något åt det hållet. Jag är sugen på choklad, vit choklad!! Och coca cola, myyms.

Nu ska jag fortsätta att titta ut över globen, som lyser rosa ikväll. På söder stadion spelas det bajen match, hör folk som hejar.. Imorgon ska jag uppadatera er med bilder också! Ha det great så länge.

/mickis


im so ego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0