lite update

Hej bloggen.
Tänkte uppdatera lite här. Inte många dagar kvar i MIami nu, åker hem på tisdag kväll. Tråkigt, så jävla tråkigt. Vill inte komma hem till iskalla sverige där det är mörkt. Jag vill stanna i den här värmen föralltid, men bara om jag får abbonera ett flygplan hit ner med alla mina vänner & resten av min familj haha. Men nu är det som det är, så jag ska njuta så mycket jag kan av den sista solen. 

Solade hela dagen idag med, var nog varmaste dagen idag. Har till och med badat i havet. Har inte vågat göra det innan eftersom det är så mycket maneter och skit. Äckligt. Sedan har vi varit på Kmart, ett stort varuhus. Köpte tre par billiga skor, kostade bara 50 spänn styck men var jätte snygga :) Och sen har jag handlat en hårspray haha. 

Sedan åt vi middag på en mexicansk restaurang här i närheten, åt så mycket att jag nog inte behöver äta på typ fem dagar.. Haha.. 

Och sedan var vi nere vid poolen och badade och sedan badade vi jacuzzi också. Och drack frozen strawberry margarithas. Och nu ligger jag i sängen på hotellrummet och kollar på en prinsessas dagbok två.  Och ska fortsätta med det. Vi hörs :)



snart måste jag sätta på mig denna jacka igen:( Brrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0