Utkast: halo bloggen. ...

halo bloggen.
kom precis hem från christina där jag, isabella, jennifer och christina har varit. Eller dom är kvar, jag åkte hem då jag inte kunde sova kvar eftersom jag ska vara barnvakt från klockan åtta imorgon bitti. Lagom kul sådär tidigt på morgonen, men kul att träffa min lillasyster en hel dag iallfall.

Hos christina spelade vi spel, drack jätte goda milkshakedrinkar och pratade lite minnen.  Och tidigare idag var jag i farsta för att gå till ungdomsmottagningen, som självklart var stängd även om det stog att det skulle vart öppet, jaja. Så jag och Hannah tröstade oss med mcdonalds mat, sedan mötte jag my för en fika och promenad. Kul att se henne igen :)

Och nu håller jag på att städa lite i mitt hus då mamma som varit borta i två veckor kommer hem imorgon, saknar henne.
Och dagens simpla outfit lägger jag inte ut här idag, den bestod endast av en tjock tjocktröja som var hur mysig som helst och mina jeans. En såndär hej jag orkar inte bry mig outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0