en saga om mitt hår..

Folk som känner mig vet attt jag byter hårfärg lika ofta som folk byter strumpor..
Vilket leder till att jag har sett förjävlig ut, för att sedan ha jättesnyggt hår för att
sedan se ut som en kyckling.. Och det sliter ju på håret också, men nu är mitt hår
nästan okej iallfall, så det är ju skönt. Men ni ska få se min hårhistoria, eller lite av den..
Det vill säga, vilka hårfärger jag har haft.. Kanske får ni en chock?


sommaren 2005
nästan min normala hårfärg, tror jag..
Vet inte riktigt faktiskt, men här var det inte så förstört då
jag aldrig försökt mig på det blonda..


Och sedan färgade jag håret blondt, äh,
jag menar påskgult & lite lila vart det också..
Har inga bilder tyvärr men jag tröttnade efter någon dag
och så blev håret så här istället


jag var brunett hela 06 & nästan hela 07..
 men vintern 07 ville jag vara blond, och typ såhär blev resultatet..


I början av 08 färgade jag det brunt igen,
lite snyggar än eldfärgat hår..


såhär svart färgade jag det sen..(jag med adidas tröja)


och nu ser jag ut såhär :)

vad tycker ni, ska jag ha blont eller mörkt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0