skola, bio & shopping

Första dagen i skolan var helt okej, men imorgon blir en värre dag då det är den längsta på hela veckan.. 8-4, hej här börjar vi med allting direkt. Nytt klassrum har vi också, och två nya i klassen. Men den här terminen blir nog bra..

Efter skolan åkte jag och mötte sarah, christina och erica. Var i farsta och sedan hemma hos sarah, åkte sedan till skanstull för att möta mamma och handla lite block, pennor och sådant. Sedan köpte jag ett par jeans och ett par skor också.. Bilder kommer imorgon..

Och nu kom jag precis hem från söder, jag sarah och erica var och såg barnhemmet på bio.. usch vilken äcklig film kan jag bara säga! 

Hinner inte skriva så mycket mer då jag måste sova eftersom jag ska upp klockan sex imorgon.. hello kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0