sista sommarlovsdagen

Åh vad trött jag är! Verkligen, men nu är det endå ganska bra att jag är trött.. med tanke på att jag börjar skolan imorgon. Nu börjar verkligen ångesten komma, men samtidigt känns det skönt att börja skolan igen. Rutinerna blir som vanligt och jag kommer vända tillbaka mitt dygn och inte vara ute till 4 varje natt och sova till 2.. Men jag har haft ett jäkla bra sommarlov iallfall, danmark var det bästa av allt.

Idag har jag inte gjort mycket alls, försökt njuta av min sista lediga dag.. Ätit onyttig mat twice, men det är ju sånt jag älskar. Varit hemma hos min kusin, hämtat lite skor och grejor, ätit och sedan tränat. Och jag kommer ha världens träningsvärk imorogn.

Nu måste jag överlämna datorn till min lillasyster som ska plugga, men jag skriver innan jag går och lägger mig för nu ska fixa min egen dator. Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0