satc is the best

hoppsan, har visst inte skrivit någonting i min nya blogg på en vecka, men hey, jag har sommarlov och de sista dagarna ska jag njuta av på riktigt.. även om det inte är så mycket sommar så sitter aldrig sällskap fel.

Dem senaste 7 dagarna har jag tillbringat med mina vänner, och inte har jag sovit hemma mycket alls heller. 2 nätter och resten hos christina, sarah och hannah :) men det har vart mysigt.. och inatt åker sarah till grekland, kommer sakna henne :(

idag har jag varit med hannah i stallet och ridit på hennes ena häst, och jag som inte suttit på en häst på flera år klarade det fin fint :) gick jätte bra och var rätt så kul faktiskt..

men nu tänkte jag lägga mig i soffan och leva mig in satc världen, så mycket bättre där ska ni veta..
och imorogn ska jag upp vid tio tiden för att följa med farmor, pappa och hans flickvän till farsta för att fixa lite och sedan åka till skogskyrkogården och hälsa på min farfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0